czwartek, 21 sierpnia 2014

Na początek

Witam wszystkich,

Przez ostatnie kilka dni, zdarzyło mi się przeglądać wiele blogów. Zauważyłam, że ludzie prowadzą głównie blogi modowe, kulinarne, podróżnicze... Każdy post jest dodatkowo wzbogacony zdjęciami, które zrobione są aparatami lustrzanymi. W większości, zastąpiły one aparaty cyfrowe, które są zdolne im dorównać. Trudno spotkać osobę, która trzymałaby w ręku cyfrówkę...
Właśnie te spostrzeżenia skłoniły mnie do założenia bloga, w którym pragnę pokazać, że dobre zdjęcia nie wychodzą tylko spod ręki 'fotografa' mającego lustrzankę. Nie aparat czyni Cię dobrym fotografem, a serce, dusza, wrażliwość i dobre oko, które potrafi wyłapać wspaniałe momenty. Aparat jest tylko narzędziem, który umożliwia udokumentowanie tego.



2 komentarze:

  1. Ja mam cyfrówkę, którą uwielbiam i jak narazie nie mam zamiaru jej zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się całkowicie. Również mam aparat cyfrowy (też Samsung!) :) i jak na razie nie mam zamiary go zmianiać, póki działa. ;) Owszem, trochę brakuje mi niektórych funkcji lustrzanki, czyli bardzo szybko robione zdjęcie oraz wyostrzanie przedmiotów. Czasem chciałabym zrobić zdjęcie wyostrzając coś bliskiego, a moja cyfrówka oczywiście tego nie widzi i wyostrza tło. No, ale trzeba się przyzwyczaić.
    Pozdrawiam!

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń