środa, 17 września 2014

the best men & photoshoot.

Patrzę na zegarek, a tam 23:06... Idealna pora by położyć się, zamknąć oczka i zasnąć... Ale nie dziś!
Za dużo emocji we mnie żyje. Piękny mecz, dużo wspaniałych akcji, mnóstwo niesamowitych zagrań. Mocno wierzyłam, że nasi chłopcy wygrają z potężną Brazylią, mimo, że wiele osób w nich wątpiło. Po raz kolejny nie miałam możliwości obejrzeć w całości meczu. Dwa pierwsze sety przesiedziałam w pracy oraz w busie. Jednak te największe emocje zaczęły się gdy włączyłam transmisje...Jakby specjalnie dla mnie obie drużyny dawały z siebie wszystko:D
A to nie wszystkie sportowe emocje jakie dzisiaj we mnie żyją. Mecz Borusii Dortmund z Arsenalem w LM zakończony wygraną 2:0 dla Panów z Dortmundu:) Mimo, iż zabrakło polaków w składzie (Łukasz Piszczek znów kontuzjowany) oglądało się z przyjemnością. Wojtek Szczęsny pokonany dwukrotnie, jednak tym razem spowodowało to u mnie euforie.

Tak się cieszą, a ja razem z nimi:D


Sesja zdjęciowa.(zdjęcia robione NIKON D5100, dwa obiektywy. jeden stałka, typowo portretowy. szczerze mówiąc nie zwróciłam uwagi jakie konkretnie to był obiektywy) Miejsce: Park Saski w Lublinie. Foto- Łukasz P. Obróbkę zdjęć robilam sama w photofiltre studio x.

Wczoraj miałam okazję spotkać się ze znajomym, który zaproponował zrobienie zdjęć. Pogoda dopisywała, czasami aż za bardzo;p Napstrykane mnóstwo zdjęć, jednak jak to zazwyczaj bywa wybrałam tylko kilka, tych najkorzystniejszych. 
















Tak witam jesień:D 

Stylizacja:
Spodenki- Bershka
Koszula- Tally Weijl
Top- New Yorker
Żakiet- Reserved

29 komentarzy:

  1. fajne masz włosy:) obserwuję i liczę na to samo, zachęcam do komentowania najnowszego postu :) http://indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, super ze jeszcze próbujesz zatrzymać lato:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty jesteś ładna! śliczną masz buźkę ;) fajne zdjęcia, bardzo udane ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała sesja!!! <3 Masz cudowne, długie i gęste włosy! *.*
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie:) Czasami te moje włosy sprawiają mi wiele problemów, ale za nic w świecie nie wyobrażam sobie obcięcia ich:)

      Usuń
  5. Jesteś kibicem Borussii Dortmund?! AAAAAA! Ja też :D Już drugi raz przypadkowo wpadam na osobę, która jara się BVB tak samo jak ja :)

    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no Polacy się wczoraj popisali <3 normalnie lecimy po złoto!!!
    śliczne zdjęcia, masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twoje włosy:*

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! swietny zestaw, wygladasz bosko.
    co powiesz na wspolna obserwacje? ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę prześliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna:)

    Pozdrawiam. (Porcelanovvy)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia :)
    włosy masz świetne! :) zazdroszczę!
    i spodenki bardzo mi się spodobały :)

    i zapraszam do siebie, do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne masz włosy ♥

    ślicznie wyglądasz . Zazdroszczę urody ...

    Czy mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście? Staram się o kontynuowanie współpracy i mam nadzieję , że mi pomożesz :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia *,*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. meczu nie oglądałam, ale wynik znam, cała szkoła o tym huczy :)
    jedyne co oglądałam to euro, ale nie dotrwałam do końca, mam zbyt słabe nerwy :)
    śliczne zdjęcia, jestes urocza ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ty masz przepiękne włosy <3
    Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny Blog ! <3 Wywarł na mnie wielkie znaczenie ;*
    Na pewno będę wpadać częściej ;)
    Zaprszamy do nas <3

    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Outfit swietny, ale wlosy powalaja wszystkich :)
    Obserwujemy?
    ♥ http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia! ;>

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka cudowna sesja! :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne Twoje włosy!! Ah no prawie zakochałam się - długość i kolor Czarujące !
    Świetnie wam wyszła ta sesja, tak, tak sama wiem jak to jest nacykasz 1000 zdjęć a później okazuje się : że to nie ostre, tu rozmazane, tu buzia nie taka a tu mina zła, tu śpię i w efekcie z 1000 zostaje 50 i teraz bądź tu mądra i wybierz 10-15 najlepszych na bloga ! Dylematy hihi :-)

    Generalnie trafiłam tu przypadkowo ale ja lubię takie przypadki, bo bardzo fajnie zapowiada się Twój blog i chętnie zostaję tu na dłużej :-)

    Zapraszam również do mnie a tymczasem pozdrawiam cieplutko IWONA

    _______________
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia, masz przepiękne włosy :3
    im-mags.blogspot.com
    obs?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ masz dluuugaśnie włosy! Ogólnie ładnie wyglądasz :)
    Może wspólna obserwacja?
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogromnie pozytywne zdjecia! :)))

    Zapraszam na nowego bloga: baaambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super fotki.
    Dzięki za propozycję wspólnej obserwacji, ma nadzieję, że obserwujesz bloga http://usmiech-i-do-przodu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale zdjęcia! Nie mogę sie napatrzec! Włosy masz boskie i oczy rowniez! <3 nieziemski efekt
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?

    patrycjaleto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Aaaaaaa ale masz piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  27. ale masz włosy *.* ślicznotka z ciebie, bardzo fajne zdjęcia widać że wkladasz w nie dużo serca:D
    Może obserwacja za obserwację ? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:* ps.sprawdzam listę obserwujących ;)

    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń