niedziela, 31 sierpnia 2014

No make-up day.

Piękny dzień, słońce przygrzewało, chmurki dawały chwile ukojenia. Teraz pada, orzeźwienie :)
Niech pada, będzie więcej  grzybów. Od kilku dni ciągle słyszę od innych, że w lasach jest wysyp grzybów. Znajomi dodają zdjęcia na facebook'a ze swoimi zdobyczami. Pomyślałam, czemu nie? Dziś dobry dzień na wybranie się do lasu. Zadowolona, pełna nadziei i energii wybrałam się kilkanaście kilometrów od miejsca zamieszkania do lasu. W sumie nie nastawiałam się, że zbiorę nie wiadomo ile grzybów, ale nie sądziłam, że będzie ich tylko kilkanaście... Zawiodłam się.
Jednak wystarczyło to na zrobienie pysznego sosu:)
Zabrałam ze sobą aparat i pstryknęłam kilka fotek.
 

 
No make-up part 1. :)

Ze względu na sprzyjającą aurę na dworze udało mi się zrobić kilka zdjęć w ogrodzie. 






No make-up part 2.

Jutro 1 września, tym którzy zaczynają rok szkolny powodzenia. Studentom udanego miesiąca wakacji:D A reszcie mile spędzonego czasu:)

14 komentarzy:

  1. jakie piękne zdjęcia *.*
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ladne zdjatka :)
    oddaj te dlugie wlosy :(
    rowniez obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! Masz ciekawe koncepcje :) ja tez ostatnio byłam na grzybach. przygotowałam sobie sosik grzybowy, ktory zniknął w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia świetnie wykonane pod względem jakości i kolorów, to się ceni ;)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie żywe kolory :-) wspaniałe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. robisz bardzo ładne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia:-) masz talent:-) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ladne zdjecia! zakochalam sie w nich! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękne zdjęcia, bardzo pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! ;3
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie lubię grzybów, fuj ;p ładnie Ci bez makijażu, śliczne masz oczy :)

    klikniesz u mnie w poście? z góry dzięki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń