sobota, 30 sierpnia 2014

The game is beginning.

To już dzisiaj zaczynają się Mistrzostwa Świata w Siatkówkę Polska 2014. Właśnie trwa ceremonia otwarcia na Stadionie Narodowym, a o 20:15 rozpocznie się mecze otwarcia POLSKA-SERBIA. Niestety akurat na 20 mam wejście na basen, więc ominie mnie pierwszy set meczu. Jednak nie mogę sobie odpuścić basenu, ponieważ ostatni raz byłam półtora miesiąca temu, nie licząc wypadu do Aquaparku w Zakopanem. Mam zamiar przepłynąć przynajmniej 20 długości 25 metrowe, ale nie wydaje mi się, bym tego dokonała, ze względu na to, iż jedzie ze mną mój czteroletni chrześniak, za którym trzeba będzie ganiać;]

Jaki wynik meczu Polska-Serbia obstawiacie? Sądzicie, że Polaków stać na miejsce na podium w Mistrzostwach?
Dla mnie sukcesem będzie dojście do półfinału, ze względu na zmiany w składzie Polski, wprowadzenie nowych zawodników, oraz debiut nowego trenera na tak dużej imprezie.
Kibicujmy i wspierajmy, trzymajmy mocno kciuki:)

P.S. W najbliższych dniach postaram się zamieścić nowe zdjęcia. Miłego wieczoru!

JEDNAK SIĘ UDAŁO. 21 długości przepłynięte:) Plan wykonany!

17 komentarzy:

  1. super post, mega :*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam :

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc, nie jestem fanką siatkówki :) Z reguły nie przepadam za oglądaniem sportu, jednak podczas tegorocznych mistrzostw w piłce nożnej byłam w Madrycie - bardzo dobrze wspominam codzienne wyjścia do barów na mecze :)

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli już wiemy dlaczego każdy chodzi w narodowych kciukach, nie oglądam siatkówki, ale jak każdy Polak trzymam kciuki za naszych!

    obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całej siły trzymam kciuki za naszą reprezentację :D
    sassycarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie przepadam za siatkówką...
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak przydałoby się wybrać znowu na basen.:D Mam nadzieję, że wygramy!!! <3 :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo lubie sport ,a najbardziej koszykowke :)
    masz ochote na wspolna obserwacje bedzie mi milo

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Meczu nie oglądałam ale dzisiaj wynik sprawdziłam :) Pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę oglądac mecze ;]
    Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście?
    To dla mnie bardzo ważne.
    Obserwujemy?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja najbardziej uwielbiam oglądać skoki w TV ;-)
    Jednak z wczorajszego występu Polaków jestem mega dumna ;-)
    Pozdrawiam i obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam siatkówkę :) cieszę się że wygrali :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Liczyłam na Polaków i się udało! <3
    cherry-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam siatkówkę. :) Śledzę grę naszej drużyny i liczę na medal :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. OGLĄDAŁAM!!!
    http://noellla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam! Emocje jak żadne inne, najsilniejszy rywal pokonany w ładnym stylu - nic, tylko się cieszyć. :)

    OdpowiedzUsuń