czwartek, 25 września 2014

Music in the air.

"Od muzyki piękniejsza jest tylko cisza"

Zapewne każdy z Was codziennie ma kontakt z muzyką. Towarzyszy nam ona w drodze do szkoły, pracy, w restauracji, na spotkaniach towarzyskich. Krótko mówiąc- Jest wszędzie. 
Kiedyś, każdego dnia słuchałam moich ulubionych piosenek i nie potrafiłam funkcjonować bez muzyki w tle. To się zmieniło, kiedy zauważyłam, że sprawia, iż w moich oczach pojawiają się łzy i wprowadza w smutek. Każdy rodzaj muzyki wywołuje u mnie dziwne uczucie, którego nawet nie potrafię opisać. Od jakiegoś czasu unikam jakiegokolwiek kontaktu z muzyką i co bardziej mnie przeraża- nie brakuje mi jej. Po prostu cisza, to mnie satysfakcjonuje. 

Jest tyle niesamowitych piosenek. Dla mnie prawie każda ma jakieś znaczenie, przypomina ludzi, zdarzenia z nimi związane i emocje jakie przy tym towarzyszyły. 

Kojarzy mi się z najważniejszą osobą w moim życiu. Kiedyś wywoływała u mnie radość, przypominała ten dzień, w którym usłyszałam ''właśnie uświadomiłem sobie, jaki skarb mam koło siebie''. Teraz przypomina mi, że to co było może już nie wrócić... Łzy cisnął mi się do oczu, gdy wsłuchuje się w tekst. 

Przy tej uśmiecham się od ucha do ucha. Przypomina mi niesamowite emocje, które towarzyszyły mi podczas Mundialu w Brazylii. W głowie przelatują mi fragmenty meczów, twarze piłkarzy oraz piękne gole. Chcę się wracać do tamtych momentów:) 

Wybrałam te dwie pozycje ze względu na różny rodzaj emocji jakie u mnie wywołują. Mogłabym wymieniać nieskończenie wiele piosenek, przy większości z nich opis byłby podobny do tego przy Someone Like You. 









Trzy ostatnie zdjęcia. Dziewczynka przy fortepianie to ja:) Kiedy to było...

A dla was czym jest muzyka? Jakie piosenki mają dla was duże znaczenie? 




28 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :) Muzyka również jest ważna w moim życiu :) Przy niej się relaksuję i odprężam :) Fajny blog :)

    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    Jeśli się zdecydujesz, to zaobserwuj mojego bloga i napisz mi o tym w komentarzu, a ja się odwdzięczę <3

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "wszystko co najlepsze przynosisz mi ty" to moja i mojego byłego chłopaka ulubiona piosenka :)
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    kajaczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam mnóstwo piosenek, przy niektórych wylewam milion łez a dzięki niektórym przypominam sobie wszystkie najlepsze chwile...

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja na przykład uwielbiam piosenkę Tom Odeil - Another Love , jest dla mnie po prostu przepiękna, i kojarzy się z dwoma osobami :) Adele którą wymieniłaś też bardzo lubię :) w ogóle gdybym miała wypisać wszystko to by miejsca brakło :)
    Zaproponowałaś wspólną obserwację - dodaję Cię do obserwowanych i liczę na rewanż - pisałaś, że już mnie obserwujesz ale chyba jestem ślepa i Cie nie widziałam w liście :D

    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Grasz na fortepianie? Ludzie mający związek z muzyka maja bogata dusze :) ja gram na skrzypcach juz 10 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sympatyczny blog:) odpowiadam na twój komentarz: obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę takiej umiejętnosci jak gra na fortepianie!
    xoxo
    zapraszam dos iebie, moze wzajemna obs?^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie muzyka ma ogromną, magiczną moc ;-)
    potrafi przypomnieć osobę, wydarzenia, przywraca wspomnienia :)
    Również obserwuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja gram na gitarze, mogłabym godzinami opowiadać o tym co znaczy dla mnie muzyka ;)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog :) już obserwuję :* http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. :)
    Obserwuję + http://kierunkowy48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety u mnie muzyka również przywołuje wiele przykrych wspomnień..


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowego posta :)
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę umiejętności gry na tym instrumencie :)
    Bardzo fajny blog. Zostaję na dłużej i obserwuję :)
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze chciałam grać na jakimś instrumencie, ale tak jakoś nie po drodze mi... Kiedyś na pewno się nauczę! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bez muzyki, żyć nie mogę.
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w bannery.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje za wzięcie udziału w konkursie i odwiedziny mojego bloga :)
    Przypomniałaś mi jak kiedys jak bylam mała chodziłam do szkoly muzycznej i grałam na pianinie. Zostałam wybarana jako jedyna z grupy! Teraz tak bardzo żałuje że jako mała dziewczynak powiedziałam ze szkola jest daleko i nie chce jezdzic bo wole na dwór z kolegami. A mgłam teraz pieknie grać. Głupiutka mała dziewczynka ;p
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodka ! :)
    Muzyka - wszystkim, dzięki niej życie jest piękniejsze :D
    VNM - nigdy więcej.
    Zapraszam do mnie : http://nevermindplease.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zdjęcia !!!
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham muzykę, jest dla mnie wszystkim, lecz nie umiem grać na żadnym instrumencie, próbowałam na gitarze,ale nic z tego nie wychodzi :)

    http://life-by-monika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Muzyka to coś pieknego , jest moim życiem nie tylko dlatego , że ją słucham . gram również na pianinie , gitarze i trochę śpiewam :)
    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się to że ktoś potrafi grać na instrumentach:)
    pozdrawiam cieplutko;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze mi się podoba jak ktoś gra na fortepianie,a Ty jaka urocza :D:))

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo pomysłowy blog zapraszam do mnie :) http://wonderfulneed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń