piątek, 3 października 2014

October&Studies.

Dawno mnie tu nie było. Co jest tego powodem?
Po pierwsze rozpoczął się październik, najukochańszy miesiąc studentów. Powrót na uczelnie, zamieszania z planem zajęć, przemiłe Panie w dziekanacie...
Po drugie praca. Wolny czas (bez zajęć na uczelni) przeznaczam właśnie na nią. Nawet za bardzo nie mam kiedy odsapnąć. Wszystko w biegu. Dom-praca-uczelnia. Ale jak się chciało, tak się ma.
Po trzecie, przez ostatnie kilka dni wizyty u mamy w szpitalu, zamartwianie się. Na szczęście dzisiaj już wróciła do domu i wygląda na to, że wszystko będzie dobrze.
Ten tydzień zleciał mi bardzo szybko. Wracałam do domu wieczorem, wychodziłam do pracy o 7. Zmęczenie, senność, brak sił towarzyszyły mi na każdym kroku. Dobrze, że zaczyna się weekend...Mimo, iż jutro (sobota) znów rano do pracy, zaczynam odczuwać dwa dni wolnego.

Październik dla mnie to nie tylko powrót na uczelnie, ale również pojawienie się nowych odcinków seriali, za którymi tęskniłam przez wakacje. The Vampire Diaries,The Originals, The Walking Dead. Mam nadzieje, że znajdę chociaż troszkę czasu, żeby móc śledzić co nowego dzieje się u bohaterów.

Zaczęłam również oglądać House of Cards. Już dawno chciałam się za to zabrać, jednak za każdym razem coś mnie od tego serialu odciągało. W końcu się przemogłam... Pierwszy odcinek oglądałam fragmentami, co zajęło mi aż 3 dni. Mam nadzieje, że kolejne nie zajmą mi tyle czasu:)


Nie lubię jesieni- powtarzałam to od zawsze. W tym roku jesień, jak do tej pory, jest dla nas bardzo łaskawa i piękna. Niewiele opadów, wysokie temperatury sięgające 20 stopni oraz piękne widoki. Poranki są cudowne...Lekka mgła unosząca się nad polami, pierwsze promienie słońca padające na otoczenie. Tylko wziąć aparat i zrobić kilka zdjęć. Postaram się w najbliższych dniach uwiecznić same pozytywne strony jesieni i pokazać Wam rezultaty.


Tymczasem zostawiam was ze zdjęciem zrobionym w 2010 roku. Roztocze, GUCIÓW.




   TRZYMAJCIE SIĘ!


6 komentarzy:

  1. Świetny post <3
    Pozdrawiam cieplutko ;33
    naataluunia.blogspot.com Zapraszam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam że House of Cards to świetny serial, też mam zamiar oglądać.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba nigdy nie polubię jesieni :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Październik - nie lubieee bardzo bo co raz bliżej zimy :/ zaraz depresja przyjdzie i mrozy w raz z nią

    OdpowiedzUsuń