czwartek, 28 sierpnia 2014

Hair.

Zmęczona, śpiąca, wykończona... Tak jak pisałam w ostatnim poście, spędziłam prawie cały dzień z dziećmi. Dały wycisk. Potrzebuję trochę wyciszenia.

Mam do Was ogromną prośbę. Ale to za chwilkę. Najpierw opiszę mój problem i jak moglibyście mi pomóc. Otóż, jak widać na profilowym zdjęciu moje włosy są dosyć długie, gęste, puszą się, jest ich za dużo. Próbowałam już dużo odżywek, produktów do włosów, aby stały się lśniące oraz, żeby się nie puszyły. Ostatnio pewna osoba zaproponowała, żebym kupiła odżywkę intensywne wygładzanie ZIAJA.
Czekam na efekty, ale marnie to widzę
Gdybyście mogli polecić jakieś dobre produkty, które poradziłyby sobie z moimi włosami, będę wdzięczna:)
Tymczasem uciekam. Czeka mnie miły wieczór ze znajomymi:) I Wam takiego życzę.


18 komentarzy:

  1. Puszące włosy, to nie tylko Twój problem.. ja się z nim męczę od lat+ zaczęły mi wypadać garściami, więc już całkiem mam tragedię na głowie..!
    Próbowałaś kiedyś olejować włosy? Ja widzę,że mam podobną strukturę włosa jak Ty i najlepszy okazał się khadi. Nie zrażaj się ceną- wystarcza na co najmniej rok wcierania! ;)


    www.sabi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam problem z puszącymi się włosami. Ja polecam olejewanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może wycieniowanie pomoże ? :)
    www.life-plaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam puszące się włosy i do tego kręcone ale nie znalazłam na nie złotego środka niestety

    OdpowiedzUsuń
  5. A miałam zamiar sobie kupić :(

    http://elissa-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam takiego problemu więc nie wiem co mogłabym Ci poradzić :c
    również obserwuję :)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za obserwację ! :*
    Zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to masz przepiękne włosy! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wielkie:) Czasami mam ochote je po prostu ściąć i pozbyć się kłopotu. Ale te mysli szybko znikają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczytaj o olejowaniu włosów, działają cuda :) może zacznij od oleju kokosowego
    dziękuję za odwiedziny na blogu i zapraszam ponownie- na super konkurs

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, bardzo fajna notka! Liczę na więcej takich!
    Jeśli chcesz zobaczyć, jak zrobić fajne i efektowne ombre, to zapraszam na post :3
    http://sterka.blogspot.com/2014/08/diy-ideas-ombre-thats-so-easy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam takie włosy, zwłaszcza jak po myciu, nie zwiążę ich w warkocza. Próbowałas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielokrotnie robiłam warkocza zaraz po umyciu, jeśli chciałam mieć pofalowane włosy, ale nawet wtedy są nie do zniesienia...i jak myje wieczorem to nie wysychają do rana

      Usuń
  13. Nie możesz robić warkoczyków na mokre włosy poczekaj aż wyschna w 90% a potem zr.ób warkoczyki :) A co do puszenia spróbuj maseczkę z kallos latte ta mleczna mi pomogła :)
    Pozdrawiam i może wspólna obserwacja ? :)
    http://diyandmore16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam produkty Ziaji do włosów :)
    A na puszące włosy polecam spłukiwanie ich zimną wodą, albo jedwab z biosilka :)

    Może wspólna obserwacja?
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń